Stopka strony internetowej – co powinna zawierać?
Czym jest stopka strony internetowej, jaką pełni funkcję na Twojej stronie internetowej, co powinna zawierać? Czy stopka ma realne znaczenie w procesie pozycjonowania? Na te
Blog
Stopka strony internetowej – co powinna zawierać?
Czym jest stopka strony internetowej, jaką pełni funkcję na Twojej stronie internetowej, co powinna zawierać? Czy stopka ma realne znaczenie w procesie pozycjonowania? Na te
Dlaczego warto mieć firmę w internecie? Na przykładzie COVID19
Wstęp Epidemia koronawirusa, który wywołuje chorobę COVID19 pokazała, jak ważna jest obecność działalności w internecie. Mniejsze lub większe ograniczenia, gorsze nastawianie konsumentów, liczne obostrzenia sprawiają,
Rodzaje linków zwrotnych – skąd pozyskiwać wartościowe linki do strony?
Pozyskiwanie linków zwrotnych (backlinków), czyli linków zewnętrznych, które odsyłają do naszej strony, to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania. Wbrew pozorom zbudowanie wartościowego profilu linków przychodzących
Narzędzia od Google ‒ znasz je wszystkie?
Google wychodzi naprzeciw potrzebom firm lokalnych i globalnych i proponuje całą gamę darmowych narzędzi, dzięki którym można zwiększyć widoczność biznesu w wyszukiwarce i dotrzeć do
Core Web Vitals – najnowsze zmiany, które szykuje nam Google
Każda strona internetowa, która walczy o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, powinna być odpowiednio zoptymalizowana pod kątem doświadczenia użytkownika. Google postanowił skupić większą uwagę na
Co to są Meta Tagi ? OD A do Z
Czym są meta tagi ? Meta tagi to znaczniki html, które umieszczamy na naszej stronie internetowej. Meta tagi ułatwiają robotom googla odczyt naszej witryny internetowej,
Marketing wewnętrzny czyli internal marketing – co warto wiedzieć?
Zarówno niewielkie firmy, jak i prężnie działające przedsiębiorstwa, coraz większą uwagę przywiązują nie tylko do marketingu zewnętrznego, ale także do marketingu wewnętrznego. W centrum marketingu
Google Tag Manager – co to jest i dlaczego warto z niego korzystać?
Marketing internetowy opiera się w głównej mierze o dane. Aby móc optymalizować lub wdrażać nowe rzeczy na swojej stronie internetowej, warto opierać się o twarde
Marketing holistyczny ‒ czym jest? dlaczego jest ważny?
Marketing holistyczny to marketing kompleksowy, obecny w każdym obszarze działania firmy ‒ wszystkie podejmowane kroki muszą być spójne i zmierzać do jednego celu. Co jeszcze
Linkowanie wewnętrzne – poradnik
Linkowanie wewnętrzne to bardzo istotny czynnik praktycznie każdej strony internetowej. Warto zadbać o odpowiednią strukturę linków wewnętrznych już przy projektowaniu strony czy sklepu internetowego. Jest
Promocja Gabinetu Stomatologicznego
Branża medyczna jest bardzo konkurencyjna, dlatego w tym artykule dowiesz się jak prowadzić działania marketingowe i skutecznie wypromować gabinet stomatologiczny w wyszukiwarce, a także na
Co musisz wiedzieć o PageRank?
Page Rank to pierwszy ranking stron internetowych firmy Google, który w skali liczbowej definiował wartość strony internetowej. Algorytm robił to poprzez określanie, na przykład, autorytetu
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949