Artykuł gościnny to tekst publikowany na zewnętrznym serwisie, stronie internetowej, która nie należy i nie jest związana z autorem artykułu. Z założenia artykuły gościnne są publikowane bezpłatnie. Muszą jednak spełniać kilka kryteriów dotyczących jakości. Artykuł gościnny musi być wartościowy. Powinien być nie tylko poprawny językowo, ale także rzetelny, merytoryczny oraz wartościowy z punktu widzenia osoby, która zdecyduje się na jego publikację oraz jego końcowych odbiorców, czyli czytelników. Artykuł gościnny nie powinien przybierać formy oczywistej reklamy. Może jednak zawierać link do strony autora, dlatego z artykułów gościnnych korzysta się przy pozycjonowaniu stron internetowych i link buildingu.
Reklama salonu kosmetycznego: jak prowadzić marketing firmy kosmetycznej?
Promocja salonu kosmetycznego wymaga kreatywności i strategicznego podejścia – inaczej trudno wyróżnić się na tle konkurencji, która jest dość duża. Ważne więc, by zadbać o