Frazy wykluczające (wykluczające słowa kluczowe) to pojęcie odnoszące się do kampanii reklamowych Google Ads. Frazami wykluczającymi określamy słowa czy wyrażenia, na które nasza reklama nie powinna się wyświetlać. Innymi słowy, jeśli nie chcemy, żeby nasza reklama wyświetlała się na jakieś konkretne frazy, wówczas ustawiamy je jako wykluczające słowa kluczowe. Dzięki temu unikamy sytuacji, w której nasza reklama będzie się wyświetlać na niepożądane wyrażenia, na przykład na takie, które nie są zgodne z naszą ofertą. Ustawienie fraz wykluczających pozwala więc zwiększyć skuteczność reklamy i spowodować, że reklama będzie się wyświetlać użytkownikom, którzy rzeczywiście są zainteresowani naszą ofertą. Można więc powiedzieć, że wykluczające słowo kluczowe jest swego rodzaju informacją dla Google, mówiącą o tym, żeby nie wyświetlał naszej reklamy na konkretne wyrażenia wpisywane przez użytkowników.
Reklama salonu kosmetycznego: jak prowadzić marketing firmy kosmetycznej?
Promocja salonu kosmetycznego wymaga kreatywności i strategicznego podejścia – inaczej trudno wyróżnić się na tle konkurencji, która jest dość duża. Ważne więc, by zadbać o