
Jak tworzyć skuteczne nagłówki? Dlaczego H1 i H2 to obowiązkowe elementy na stronie www?
Aż 65 % użytkowników, po wejściu na stronę www, czyta wyłącznie nagłówki. Jakość H1, H2 czy H3 ma więc duży wpływ na decyzje potencjalnych klientów,
Blog
Jak tworzyć skuteczne nagłówki? Dlaczego H1 i H2 to obowiązkowe elementy na stronie www?
Aż 65 % użytkowników, po wejściu na stronę www, czyta wyłącznie nagłówki. Jakość H1, H2 czy H3 ma więc duży wpływ na decyzje potencjalnych klientów,
Nasycenie fraz kluczowych, czyli keyword density – kiedy fraz jest za dużo i czym to grozi?
Frazy kluczowe to temat rzeka. Dlaczego? Ponieważ muszą być dobrze dobrane i pojawiać się na stronie www w odpowiedniej liczbie. Nadmierne nasycenie może być potraktowane
Off-site seo: najważniejsze działania i złote praktyki
Optymalizacja strony internetowej to dopiero połowa sukcesu. Istotne są również działania poza witryną, czyli off-site SEO. Przemyślana strategia prac z tego zakresu wspiera pozycjonowanie, zwiększa
Noindex – czym jest? Kiedy blokada indeksowania będzie dobrym wyborem?
Indeksacja strony www – mówi się o niej bardzo dużo, zwłaszcza w świecie pozycjonowania. Zwykle dążymy do tego, by w maksymalnym stopniu usprawnić ów proces.
Reklama sklepu odzieżowego – sposoby na promocję ubrań w sieci (i nie tylko)
E-commerce cieszy się ogromną popularnością, ale nie oznacza to, że sklepy stacjonarne odchodzą do lamusa. W końcu odwiedzenie pobliskiego butiku i zakup niepowtarzalnej stylizacji daje
Reklama warsztatu samochodowego – jak docierać do właścicieli aut?
Prowadzisz warsztat samochodowy? Zastanawiasz się, jak dotrzeć do potencjalnych klientów i budować relacje z obecnymi? Współcześni klienci są w Internecie i to właśnie tam szukają
Largest Contentful Paint (LCP) – definicja, optymalizacja, wpływ na SEO
Zwiększanie widoczności strony www lub sklepu e-commerce wymaga czasu, regularnych działań i znajomości wielu technicznych zagadnień. Jednym ze wspomnianych zagadnień jest Largest Contentful Paint (LCP),
Robot wyszukiwarki: Googlebot, Googleboty Image, Video i News – jak działają?
Roboty wyszukiwarki – to właśnie one sprawiają, że ekosystem Google działa sprawnie i wyświetla trafne wyniki. Dzięki botom, odpowiedź na Twoje zapytanie pojawia się w
Sygnet w logo – czym jest? Kilka słów o identyfikacji wizualnej marki
Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu pełnego produktów. Co sprawia, że Twój wzrok zatrzymuje się na konkretnym przedmiocie? Często to zasługa sygnetu – małego, ale
Meta description – definicja, liczba znaków, wskazówki
Meta description to więcej niż kilka linijek tekstu w kodzie HTML strony www. Wspomniany opis wpływa na to, jak Twoja strona internetowa prezentuje się w
Linki sponsorowane – czym są, jak zacząć kampanię w Google?
Linki sponsorowane to kolejny punkt, nad którym warto się pochylić. Jest to forma reklamy, która umożliwia szybkie zwiększenie widoczności w nieorganicznych wynikach Google – wyszukiwarki,
reCAPTCHA: ochrona przed botami i spamem. Co warto wiedzieć?
Żyjemy w czasach, w których nawet niepozorne kliknięcie może stać się celem cyberprzestępców. Właśnie dlatego, przez cały czas, z tyłu głowy musimy mieć troskę o
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949