
Phishing: czym jest? Jak się przed nim chronić?
W sieci nie brakuje zagrożeń, a jednym z poważniejszych, jest tytułowy phishing. Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że nawet jedno nieprzemyślane kliknięcie, może
Blog
Phishing: czym jest? Jak się przed nim chronić?
W sieci nie brakuje zagrożeń, a jednym z poważniejszych, jest tytułowy phishing. Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że nawet jedno nieprzemyślane kliknięcie, może
Grupy na Facebooku – poradnik dla Ciebie
Coraz więcej użytkowników korzysta z grup na Facebooku – są to głównie osoby szukające opinii lub porady. Statystyki mówią, że ponad 70% użytkowników ufa opiniom
Optymalizacja strony www: te elementy usuń w pierwszej kolejności
Niektóre elementy strony internetowej mogą skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów. Mogą także sprawiać, że witryna, zamiast uzyskiwać coraz lepszą widoczność, będzie spadać w rankingu. Właśnie dlatego,
Gtmetrix: definicja, funkcje, alternatywy. Jak wykorzystać potencjał narzędzia?
Czy wiesz, że w sieci dostępne są narzędzia, dzięki którym w sprawny i bezpłatny sposób przeanalizujesz kondycję witryny – zarówno własnej, jak i konkurencji? Taką
Google Lighthouse – dlaczego powinieneś korzystać z tego narzędzia?
Szybki audyt strony internetowej? Google Lighthouse to bezpłatne, intuicyjne rozszerzenie Chrome, które dostarczy Ci wielu informacji na temat dowolnej witryny. Z pomocą Lighthouse szybko ocenisz
Network marketing – czym jest? Czy jest opłacalny, czy lepiej go unikać?
Network marketing, czyli marketing wielopoziomowy (MLM), to temat, który wzbudza skrajne emocje — od entuzjastycznych opowieści o sukcesach aż po ostrzeżenia przed potencjalnymi pułapkami. Dla
Link juice – jak wzmocnić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania?
W świecie SEO przewija się wiele pojęć. Jednym z nich jest link juice, czyli sok linków. I chociaż wspomniane określenie może brzmieć jak tajemniczy eliksir,
Hreflang: czym jest? Dlaczego jest istotny w SEO międzynarodowym?
Twoja strona internetowa lub sklep e-commerce zawiera treści w różnych językach? Jeśli tak, hreflang należy do grupy zagadnień, z którymi powinieneś się zapoznać. Dlaczego? Ponieważ
Heatmapa, czyli mapa ciepła – jakich informacji dostarcza i dlaczego jest ważna?
Heatmapy, czyli mapy ciepła, to kopalnia informacji na temat zachowania użytkowników na Twojej stronie www. Dzięki mapie zweryfikujesz obszary, na których potencjalni klienci skupiają wzrok,
Google ban – czym jest? Jak działać, by go nie dostać?
Google ban niesie za sobą bardzo nieprzyjemne skutki. Jakie? Wykluczenie strony www bądź sklepu e-commerce z indeksu Google. Jest to najsurowsza kara Giganta, równoznaczna z
Guest blogging – większa widoczność w sieci i budowa rozpoznawalności firmy
W jaki sposób pozyskiwane są linki zewnętrzne? Jednym z popularniejszych rozwiązań jest blogowanie gościnne. Publikacje gościnne, oparte o dobrze przemyślaną strategię, są nie tylko dużym
Hamburger menu – definicja i implementacja
Z menu hamburgerowego z pewnością korzystał z nas – i to nie raz. Jest to rozwiązanie, które stało się niemal ikoną współczesnego designu stron internetowych, zwłaszcza
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949