Trendy e-commerce 2024 – znasz je wszystkie?
Sukces w e-commerce niejedno ma imię. To nie tylko pozycjonowanie i szeroko pojęty e-marketing, ale także podążanie za trendami, analiza potrzeb odbiorców i optymalizacja działań.
Blog
Trendy e-commerce 2024 – znasz je wszystkie?
Sukces w e-commerce niejedno ma imię. To nie tylko pozycjonowanie i szeroko pojęty e-marketing, ale także podążanie za trendami, analiza potrzeb odbiorców i optymalizacja działań.
LSI keywords – czym są semantyczne słowa kluczowe i dlaczego warto ich używać?
Prawdopodobnie, podczas tworzenia treści na swoją stronę internetową, wiele razy nieświadomie użyłeś fraz LSI. Bardzo dobrze! Takie frazy pomagają algorytmom Google w zrozumieniu treści, którą
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – 15 top wskazówek dla Ciebie
Sprzedaż w sklepie internetowym nie przynosi satysfakcjonujących zysków? Klienci, gdy już odwiedzą Twój sklep, opuszczają go bez konwersji? Sprawdź, co możesz zrobić, by zwiększyć funkcjonalność
Reklama hydraulika – lista obowiązkowych działań. Które z nich stosujesz?
Internet zmienił sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje zakupowe – punkt pierwszego kontaktu został przeniesiony ze świata offline do wirtualnego. W związku z tym, hydraulicy
Reklama firmy sprzątającej – jak promować usługi sprzątania?
Z raportów branżowych wynika, że ponad 70% konsumentów szuka w sieci lokalnych usług, w tym usługi sprzątania. To najlepszy dowód na to, że brak widoczności
Narzędzia marketingowe – czy wspierają promocję Twojego biznesu?
Od automatyzacji działań, przez personalizację komunikatów i zaawansowaną analizę danych – dzisiejszy marketing ma niewiele wspólnego z tym, co znamy z przeszłości. Nowoczesne narzędzia marketingowe
Struktura strony www – praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki
Struktura strony internetowej jest fundamentem, na którym opiera się cała witryna. Przemyślane menu czy trafna hierarchia ułatwiają nawigację, usprawniają wyszukiwanie informacji i zwiększają szansę na
Szybkość ładowania strony www a sukces online. Dlaczego każda sekunda ma znaczenie?
Optymalny czas ładowania strony internetowej powinien wynosić 2-3 sekundy. Statystyki mówią, że większość użytkowników daje witrynie nie więcej niż 2 sekundy – po upływie tego
Techniczne SEO – czym jest? Jakie działania obejmuje?
Zdarza się, że specjalista do spraw pozycjonowania mówi o sprawach technicznych, a Ty masz wrażenie, że zaczął używać innego języka? A może, gdy czytasz o
Reklama masażu – wskazówki, które zwiększą popularność Twojego gabinetu
Gabinet masażu – czyli kojąca muzyka i pełen relaks. Wiele osób, przynajmniej raz na jakiś czas, chętnie odwiedziłoby takie miejsce. Zadbaj o to, by wszyscy
Certyfikat SSL – zadbaj o bezpieczeństwo swojej witryny
W cyfrowym świecie, w którym zagrożenia czają się na każdym kroku, bezpieczeństwo danych staje się sprawą priorytetową. Certyfikaty SSL są nie tylko tarczą ochronną prywatności,
Reklama szkoły językowej: jak promować kursy i warsztaty językowe?
Fraza szkoła językowa wyszukiwana jest ponad 6,6 tysiąca razy w miesiącu, a szkoła językowa Kraków aż 1,3 tysiąca razy. Zainteresowanie kursami językowymi jest więc ogromne.
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949