
Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc
Blog
Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc
Dopasowanie ścisłe fraz kluczowych – na czym polega? Czy warto z niego korzystać?
Rodzaje reklam, optymalizacja budżetu, rozszerzenia, bannery – na temat Google Ads słyszymy z wielu źródeł. Wciąż też pojawiają się zmiany, które sprawiają, że w naszych
W świecie e-marketingu. Dlaczego regularne aktualizacje treści są takie ważne?
Czasem niewielkie zmiany w strategii pozycjonowania przynoszą zaskakujące rezultaty. Mowa tutaj zarówno o zwiększeniu widoczności strony www w sieci, jak i o zaangażowaniu odbiorców, a
DNS ‒ czym jest? Jak działa? Dlaczego jest tak ważny?
System Nazw Domen, znany jako DNS (ang. Domain Name System), jest niewidocznym kręgosłupem internetu. Z każdym kliknięciem linku, wpisaniem w przeglądarkę adresu URL, kryje się
Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu strony internetowej
Proces pozycjonowania nie należy do najprostszych i niestety, nietrudno tu o błędy. Nawet drobne niedopatrzenie może sporo namieszać i sprawić, że stracisz zarówno widoczność w
Domain Rating: Co to jest, jak go zwiększyć i jakie narzędzia wykorzystać?
Domain Rating (DR), to jedno z kluczowych pojęć w świecie pozycjonowania. DR dostarcza informacji na temat mocy profilu backlinków danej strony internetowej. Jest to opracowany
Human vs. robot ‒ dlaczego Twoja firma potrzebuje treści pisanych przez copywritera?
Copywriting i sztuczna inteligencja (AI) to temat, który od około roku dominuje w marketingu cyfrowym. W końcu treści są ważnym czynnikiem rankingowym, za ich pomocą
Marketing B2B i B2C – różnice i podobieństwa
Marketing stanowi kluczowy element każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości czy profilu działań. To, w jaki sposób firma komunikuje się ze swoimi odbiorcami oraz prezentuje swoje
Czym jest domain authority, czyli autorytet domeny?
Domain authority, czyli autorytet domeny to termin, który powinien znać i rozumieć każdy właściciel strony internetowej, bloger czy specjalista SEO. W dzisiejszym, cyfrowym świecie jest
Czym jest baza danych mysql? Pierwsze kroki w zarządzaniu bazami danych
Rozważasz wykorzystanie bazy danych MySQL, ale nie jesteś pewien, od czego zacząć? MySQL to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania bazami danych na świecie, ale czym
Backlink – jak zdobyć linki przychodzące, które naprawdę się liczą?
Backlink (link przychodzący, zewnętrzny), to jedno z częściej używanych słów w języku SEO. Pewnie sam nie raz o słyszałeś o linkach przychodzących, zwłaszcza, jeżeli interesujesz
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949