Blog
Human vs. robot ‒ dlaczego Twoja firma potrzebuje treści pisanych przez copywritera?
Copywriting i sztuczna inteligencja (AI) to temat, który od około roku dominuje w marketingu cyfrowym. W końcu treści są ważnym czynnikiem rankingowym, za ich pomocą
Marketing B2B i B2C – różnice i podobieństwa
Marketing stanowi kluczowy element każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości czy profilu działań. To, w jaki sposób firma komunikuje się ze swoimi odbiorcami oraz prezentuje swoje
Czym jest cache? Jak go usunąć? Jakie ma wady i zalety?
W technologicznym świecie, w którym szybkość jest kluczem do sukcesu, termin „cache” jest niezmiernie istotny. Ale, co to są pliki cache? Jak wpływają na nasze
Czym jest domain authority, czyli autorytet domeny?
Domain authority, czyli autorytet domeny to termin, który powinien znać i rozumieć każdy właściciel strony internetowej, bloger czy specjalista SEO. W dzisiejszym, cyfrowym świecie jest
Czym jest baza danych mysql? Pierwsze kroki w zarządzaniu bazami danych
Rozważasz wykorzystanie bazy danych MySQL, ale nie jesteś pewien, od czego zacząć? MySQL to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania bazami danych na świecie, ale czym
Backlink – jak zdobyć linki przychodzące, które naprawdę się liczą?
Backlink (link przychodzący, zewnętrzny), to jedno z częściej używanych słów w języku SEO. Pewnie sam nie raz o słyszałeś o linkach przychodzących, zwłaszcza, jeżeli interesujesz
Za nami Online Marketing Day, konferencja, której temat przewodni brzmiał Człowiek + AI Synergia w marketingu, która zmienia zasady gry. Było to dla nas szczególne
Pozycjonowanie stron w UK (Wielka Brytania)
Według najnowszych danych Statcounter GlobalStats, obywatele Wielkiej Brytanii, jak i całego świata korzystają przede wszystkim z wyszukiwarki Google, stanowiącej ponad 92% rynku. Konkurencją pozostaje Bing
Ile kosztuje kampania reklamowa w Google Ads?
Koszty kampanii reklamowej Google Ads zależą od wybranych słów kluczowych, konkurencyjności Twojej branży oraz liczby fraz w kampanii. Finalna cena wiąże się także z jakością
Frazy wykluczające, czyli wykluczające słowa kluczowe w kampaniach Google Ads
Google Ads to platforma reklamowa, która pozwala firmom na promowanie swoich produktów i usług w wyszukiwarce Google. Jednym z kluczowych elementów skutecznej kampanii Google Ads
Framework co to? Entity framework, net framework i inne rozwiązania
Framework, nazywany także ramą programistyczną, to zestaw narzędzi, bibliotek i konwencji, które programiści mogą wykorzystać do budowy aplikacji i systemów. Frameworki ułatwiają pracę, dostarczają szereg
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949