Blog
Prawdziwe wady i zalety SEO – porównanie
Jakie są prawdziwe wady i zalety SEO? W sieci krąży wiele artykułów na temat plusów oraz minusów pozycjonowania stron internetowych. Jednak czy firmy na pewno
Ile kosztuje kampania reklamowa w Google Ads?
Koszty kampanii reklamowej Google Ads zależą od wybranych słów kluczowych, konkurencyjności Twojej branży oraz liczby fraz w kampanii. Finalna cena wiąże się także z jakością
Pozycjonowanie w Social Media – w jakich kanałach jest to możliwe?
Czy pozycjonowanie w Social Media jest możliwe? A jeśli tak, to w jakich kanałach? Jeżeli chcesz się dowiedzieć najważniejszych informacji na temat optymalizacji najpopularniejszych kanałów
Content Marketing i SEO – dlaczego to para idealna?
Content marketing i SEO to dwa najważniejsze pojęcia w marketingu internetowym. Perfekcyjnie się ze sobą uzupełniają, powodując, że Twoja strona internetowa nie tylko będzie wysoko
Frazy wykluczające, czyli wykluczające słowa kluczowe w kampaniach Google Ads
Google Ads to platforma reklamowa, która pozwala firmom na promowanie swoich produktów i usług w wyszukiwarce Google. Jednym z kluczowych elementów skutecznej kampanii Google Ads
Framework co to? Entity framework, net framework i inne rozwiązania
Framework, nazywany także ramą programistyczną, to zestaw narzędzi, bibliotek i konwencji, które programiści mogą wykorzystać do budowy aplikacji i systemów. Frameworki ułatwiają pracę, dostarczają szereg
Dofollow – czym jest? Jak link dofollow wpływa na SEO?
Twoja strona www nie jest widoczna wynikach organicznych? Prowadzisz różne działania, a konkurencja wciąż jest wyżej? Dziś omówię jeden z istotniejszych czynników, mających wpływ na
Ile kosztuje sklep internetowy? Budowa i koszty bieżące – cennik
W dobie rosnącej popularności zakupów online, coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się, ile kosztuje sklep internetowy. Koszty budowy oraz bieżącej obsługi sklepów e-commerce, są zróżnicowane, uzależnione
Czynniki rankingowe Google. Jak zoptymalizować stronę internetową?
Czynniki rankingowe Google odgrywają kluczową rolę w sukcesie każdej strony internetowej. Odpowiednia optymalizacja jest niezbędna, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za
Fraza kluczowa – co to? Znaczenie w strategii SEO i marketingu
Frazy kluczowe odgrywają istotną rolę w marketingu online, przede wszystkim w pozycjonowaniu. To dzięki frazom użytkownicy odnajdują produkty, usługi czy informacje. Zrozumienie wpływu fraz kluczowych
Favicon ‒ czym jest? Rola w SEO i zwiększaniu ruchu na stronie
Favicon, niewielka ikona reprezentująca stronę internetową, odgrywa kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy, ułatwia też użytkownikom nawigację w sieci. Choć na pierwszy rzut favicon może
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949