
Strona internetowa firmy – jakie elementy powinna zawierać?
Czy pamiętasz czasy, gdy wyszukiwanie firmy oznaczało przeglądanie grubej książki telefonicznej? Dziś, w erze cyfrowej, strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale też jej
Blog

Strona internetowa firmy – jakie elementy powinna zawierać?
Czy pamiętasz czasy, gdy wyszukiwanie firmy oznaczało przeglądanie grubej książki telefonicznej? Dziś, w erze cyfrowej, strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale też jej

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak powstają strony internetowe, które odwiedzasz niemal każdego dnia? Sekretem tych cudów jest technologia WYSIWYG (co w tłumaczeniu oznacza to co widzisz,

Trendy konsumenckie ‒ potrzeby konsumentów, o których musisz wiedzieć, by rozwijać biznes
Żyjemy w czasach, gdy rynek konsumencki jest jak rzeka w górach – dynamiczny, pełen zakrętów, nieprzewidywalny. Jeśli chcesz nie tylko przetrwać w środowisku biznesowym, ale

Mobile SEO — optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych
Czy pamiętasz czasy, w których z internetu korzystaliśmy głównie za pomocą komputerów stacjonarnych? Wizyta w sieci wymagała uruchomienia sporego urządzenia, a możliwa była jedynie z

Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc

Dopasowanie ścisłe fraz kluczowych – na czym polega? Czy warto z niego korzystać?
Rodzaje reklam, optymalizacja budżetu, rozszerzenia, bannery – na temat Google Ads słyszymy z wielu źródeł. Wciąż też pojawiają się zmiany, które sprawiają, że w naszych

W świecie e-marketingu. Dlaczego regularne aktualizacje treści są takie ważne?
Czasem niewielkie zmiany w strategii pozycjonowania przynoszą zaskakujące rezultaty. Mowa tutaj zarówno o zwiększeniu widoczności strony www w sieci, jak i o zaangażowaniu odbiorców, a

DNS ‒ czym jest? Jak działa? Dlaczego jest tak ważny?
System Nazw Domen, znany jako DNS (ang. Domain Name System), jest niewidocznym kręgosłupem internetu. Z każdym kliknięciem linku, wpisaniem w przeglądarkę adresu URL, kryje się

Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu strony internetowej
Proces pozycjonowania nie należy do najprostszych i niestety, nietrudno tu o błędy. Nawet drobne niedopatrzenie może sporo namieszać i sprawić, że stracisz zarówno widoczność w

Domain Rating: Co to jest, jak go zwiększyć i jakie narzędzia wykorzystać?
Domain Rating (DR), to jedno z kluczowych pojęć w świecie pozycjonowania. DR dostarcza informacji na temat mocy profilu backlinków danej strony internetowej. Jest to opracowany

Human vs. robot ‒ dlaczego Twoja firma potrzebuje treści pisanych przez copywritera?
Copywriting i sztuczna inteligencja (AI) to temat, który od około roku dominuje w marketingu cyfrowym. W końcu treści są ważnym czynnikiem rankingowym, za ich pomocą
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949