wiadomości google co to jest

Spis treści

Wiadomości Google – co to jest?

Wiadomości Google, to spersonalizowany agregator informacji. Aplikacja sortuje i porządkuje wiadomości z całego świata. Następnie dostarcza nam treści dotyczące ważnych dla nas tematów. Dzięki aplikacji otrzymujemy więc zbiór kompletnych, aktualnych, istotnych dla nas informacji.

Google wiadomości z kraju i ze świata – jak włączyć?

Każdy z nas korzysta na co dzień z wyszukiwarek internetowych. Ponad 96% Polaków preferuje wyszukiwarkę Google. Google dzięki swoim algorytmom potrafi agregować (zbierać) wszystkie najważniejsze i najświeższe informacje z danego kraju, a także z całego świata.

Jeśli wpisujemy w okno wyszukiwarki daną frazę, możemy przełączyć rodzaj wyników wyszukiwania z opcji „wszystko” na „wiadomości”. Dzięki temu naszym oczom ukażą się wszystkie najświeższe i najbardziej trafne wyniki z portali informacyjnych, które Google uznał za najbardziej wartościowe. Trafiają tutaj wiadomości z takich portali jak tvn24, Rzeczpospolita, Polityka, Super Express oraz wiele innych.

Google Wiadomości, a pozycjonowanie stron

Co ciekawe wyniki z wcześniej wspomnianych portali informacyjnych, mogą przez chwilę zagościć również w organicznych wynikach wyszukiwania, wyszukiwarki Google. Algorytm wyszukiwarki, „wplata” je pomiędzy wynikami organicznymi na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Tak więc nawet wpisy informacyjne potrafią zbierać olbrzymi ruch z wyszukiwarki za pomocą procesu pozycjonowania.

Czy warto korzystać z Wiadomości od Google?

Zdecydowanie warto. Google w bardzo trafny i dokładny sposób wybiera wszystkie najważniejsze wpisy z portali informacyjnych i przekazuje ważne wiadomości do informacji użytkowników. Jest to również doskonały sposób, aby w jednym miejscu sprawdzić, co w danym temacie dzieje się obecnie w kraju oraz na świecie.

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza