Wygodne i szybkie przejmowanie wizytówek Google Moja Firma

Spis treści

Wygodne i szybkie przejmowanie wizytówek Google Moja Firma

Google bardzo często zaskakuje nas innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie swoich usług. Poniższy poradnik ma na celu pokazanie jak w łatwy i szybki sposób otrzymać dostęp do wizytówki Google Moja Firma.

1. W pasku przeglądarki wpisujemy adres https://www.google.pl/business i logujemy się do swojego konta w Google.

Logowanie do google moja firma

2. Po zalogowaniu w prawym dolnym rogu wybieramy znak „+”, a następnie wybieramy znacznik wizytówki lokalnej.

znacznik wizytówki lokalnej google moja firma

3. W następnym ekranie wystarczy wypełnić pole „nazwa firmy”, a następnie wybrać istniejące już w indeksie Google miejsce(zostaną nam wyświetlone wszystkie propozycje dla danego miejsca).

Google moja firma formularz

4. Po wybraniu istniejącego i odpowiedniego miejsca ukaże nam się informacja, że dana wizytówka jest już zweryfikowana przez inne konto Google, aby otrzymać dostęp menadżera lub właściciela wybieramy „Potwierdź, że firma należy do Ciebie.

potwierdzenie że wizytówka google moja firma należy do nas

5. Następnie ukaże nam się kolejny formularz, który musimy wypełnić. Określamy w nim jakie prawa dostępowe chcemy uzyskać, oraz wypełniamy niezbędne dane.

formularz dotyczący przejmowania wizytówki w goole moja firma

Jeśli potrzebujesz wsparcia z zakresu pozycjonowania lokalnego swojej firmy, to serdecznie zapraszamy do kontaktu ze specjalistami z agencji SEO 1stplace.pl

Poniżej przykładowa lista lokalizacji które obsługujemy:


Ocena strony: 4.9/5 - (13 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Picture of Karina Zielińska
Karina Zielińska

Piszę, praktycznie o wszystkim. Zawsze robię z sercem i na 100%. Nawet wtedy, gdy temat jest z kosmosu i wymaga godzin researchu. Stawiam na współpracę, w której każdy jest wygrany.

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza