White label – optymalizacja produkcji i wiele możliwości dla Twojego biznesu
Czy aby oferować klientom produkty z logo Twojej marki, musisz inwestować w zakup maszyn bądź wynajem hali produkcyjnej? Nie. Z pomocą przychodzi model white label.
Blog
White label – optymalizacja produkcji i wiele możliwości dla Twojego biznesu
Czy aby oferować klientom produkty z logo Twojej marki, musisz inwestować w zakup maszyn bądź wynajem hali produkcyjnej? Nie. Z pomocą przychodzi model white label.
Bariery komunikacyjne – jak je zburzyć i zwiększyć skuteczność komunikacji?
Bez względu na to, jaką ścieżkę komunikacji obieramy, wymiana informacji musi przebiegać w skuteczny sposób. Obie strony powinny doskonale rozumieć ustalenia, a w razie potrzeby,
Archetypy marki i ich rola w budowie spójnej i wartościowej komunikacji z odbiorcami
Wyobraź sobie, że Twoja marka jest jak charakterystyczna postać z ulubionej książki – niezapomniana, pełna barw i emocji. Brzmi intrygująco? Nadanie marce cech ludzkich, kreowanie
Infografika – wizualizacja danych i sposób, by zatrzymać uwagę odbiorcy
Ludzki umysł skuteczniej przyswaja informacje, gdy są one przedstawione w wizualny, uproszczony sposób. Narzędziem, które na tym polu doskonale zdaje egzamin, są infografiki. Taka forma
Lean management – filozofia minimalizacji strat i maksymalizacji wartości
Dobra komunikacja, szybkie usuwanie błędów i oczywiście, dostarczanie klientom wartościowych rozwiązań. Wspomniane elementy możemy określić jako podstawę prowadzenia dobrze prosperującego biznesu. Choć powyższe działania nie
Flat design, czyli minimalizm i użyteczność w nowoczesnej komunikacji wizualnej
Współcześni odbiorcy mają wobec firm usługowych i sklepów e-commerce wiele oczekiwań. Na liście znajdują się między innymi nowoczesna komunikacja wizualna oraz użyteczne produkty cyfrowe –
Customizacja – wartość wysokiej personalizacji w dobie masowej produkcji
Produkcja masowa, choć efektywna i ekonomiczna, prowadzi do powstania produktów o standardowym wzornictwie. Miejsca na indywidualność i oryginalność pozostaje niewiele, a to sprawia, że stają
Ambasador marki i jego rola w promocji biznesu
Czy Twoi odbiorcy bardziej ufają ekspertom, czy idolom – twarzom znanym z telewizji, świata mody, technologii? W takim starciu na prowadzanie (i to spore), wysuwa
Jak przebiega generowanie pomysłów, które trafiają w gusta klientów? W dobie dużej dostępności usług i produktów, przemyślana pod kątem technicznym propozycja już nie wystarczy. Liczy
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949