
Progressive Web App – sprawdź, czy to dobra opcja dla Twojej firmy
W ostatnich dekadach zrewolucjonizowany został sposób, w jaki korzystamy z internetu. Pojawiło się wiele możliwości dla firm, programistów, a także dla osób, które szukają w
Blog
Progressive Web App – sprawdź, czy to dobra opcja dla Twojej firmy
W ostatnich dekadach zrewolucjonizowany został sposób, w jaki korzystamy z internetu. Pojawiło się wiele możliwości dla firm, programistów, a także dla osób, które szukają w
Zdjęcia Google – Google Photos, Google dysk – poradnik dla Ciebie
Przez długi czas brakowało rozwiązań w zakresie przechowywania zdjęć, dzielenia się nimi, tworzenia contentu wizualnego. To już przeszłość! Propozycje Google – Google Photos i Dysk
Konta Google – wsparcie biznesu i codziennych aktywności w sieci
Konta Google otwierają drzwi do bogatego ekosystemu usług i aplikacji, ułatwiają komunikację, promocję biznesu, zarządzanie plikami. Znany Gigant oferuje wiele opcji (także bezpłatnych), które są
Mapy Google – wiele możliwości dla firm, liczne ułatwienia dla każdego z nas
Od debiutu w 2005 roku, Mapy Google przekształciły się z prostej aplikacji w wielofunkcyjne narzędzie. Aktualnie, Google Maps to nie tylko wskazówki dojazdu, ale też
Google Keywords Planner – jak znaleźć konwertujące słowa kluczowe?
Niejednokrotnie zdarza się tak, że właściciel firmy jest przekonany o trafnym doborze słów kluczowych – ale niestety, ruch na stronie nie rośnie – tak samo,
Referral traffic – moc linków z portali zewnętrznych
Ile razy, dzięki poleceniu znajomego lub witrynie, którą darzysz zaufaniem, odkryłeś nowy produkt lub usługę, która spełniła Twoje oczekiwania? Rekomendacja jest rdzeniem tytułowego ruchu referencyjnego.
Biznes online – jak zarabiać w sieci?
Nie każdy biznes online odnosi sukces – zgodnie ze statystykami, około 80% przedsiębiorstw upada. Co w takim razie kryje się za firmami, które dobrze prosperują?
Język korzyści – jak skutecznie komunikować wartość oferty?
Wyobraź sobie świat, w którym każde słowo, które wypowiadasz lub piszesz, ma moc przyciągania uwagi, budzenia emocji i skłaniania do działania. W takim świecie nie
ROAS – jak mierzyć sukces kampanii i nie marnować budżetu marketingowego
Wśród danych i cyfr, które zalewają świat marketingu, pojawia się prosty wskaźnik -ROAS. ROAS, czyli Return on Ad Spend, pomaga firmom odnaleźć się w zawiłościach
Cold calling – czy zimne telefony zwiększą sprzedaż i umożliwią budowę relacji?
Cold calling, znany jako zimny telefon, to nie tylko próba nawiązania kontaktu z klientem, który jeszcze nie słyszał o naszej ofercie. To sztuka przekształcania pierwszego,
Modernizacja strony internetowej – kiedy odświeżyć stronę www i jak się do tego zabrać?
Przemyślana modernizacja strony internetowej to nie tylko zmiana designu strony, to zmiana sposobu, w jaki odbiorcy postrzegają Twój biznes. Jest to proces, który wymaga strategicznego
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949