Blog
Marketing ‒ czym jest? Definicja oraz rodzaje marketingu
Marketing nie jest już tylko sztuką tworzenia atrakcyjnych reklam. To kompleksowa strategia, której głównym celem jest zrozumienie potrzeb klienta i dostarczenie mu odpowiednich rozwiązań, budowanie
FTP w praktyce – kluczowe informacje o protokole transferu plików
W erze cyfryzacji, w której codziennie przesyłamy i odbieramy różnego typu dane, protokół FTP (File Transfer Protocol), pozostaje jednym z filarów, na których opiera się
Omnichannel – odpowiedź nowoczesnego e-commerce na oczekiwania klientów
Ach, te zakupy! Dla jednych źródło prawdziwej radości, dla innych zło konieczne. Ale, niezależnie od indywidualnych preferencji, każdy z nas oczekuje jednego, że ów proces
Promocja sklepu internetowego – poradnik dla Ciebie
Chcesz, aby Twój sklep internetowy przynosił większe zyski? To się nie uda bez odpowiedniej promocji. Przemyślana strategia działań e-marketingowych sprawi, że potencjalni klienci bez problemu
Pamiętasz czasy, kiedy strony internetowe wyglądały jak statyczne dokumenty tekstowe z obrazkami i hiperłączami? To już dawno minęło. Dziś, niemal na każdej witrynie czy w
Strona internetowa firmy – jakie elementy powinna zawierać?
Czy pamiętasz czasy, gdy wyszukiwanie firmy oznaczało przeglądanie grubej książki telefonicznej? Dziś, w erze cyfrowej, strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale też jej
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak powstają strony internetowe, które odwiedzasz niemal każdego dnia? Sekretem tych cudów jest technologia WYSIWYG (co w tłumaczeniu oznacza to co widzisz,
Trendy konsumenckie ‒ potrzeby konsumentów, o których musisz wiedzieć, by rozwijać biznes
Żyjemy w czasach, gdy rynek konsumencki jest jak rzeka w górach – dynamiczny, pełen zakrętów, nieprzewidywalny. Jeśli chcesz nie tylko przetrwać w środowisku biznesowym, ale
Mobile SEO — optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych
Czy pamiętasz czasy, w których z internetu korzystaliśmy głównie za pomocą komputerów stacjonarnych? Wizyta w sieci wymagała uruchomienia sporego urządzenia, a możliwa była jedynie z
Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949