
Fanpage – jak założyć fanpage’a, jak prowadzić? Poradnik
W dobie mediów społecznościowych, fanpage na Facebooku stał się jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla marek i przedsiębiorstw. Dzięki niemu można dotrzeć do szerokiego grona
Blog

Fanpage – jak założyć fanpage’a, jak prowadzić? Poradnik
W dobie mediów społecznościowych, fanpage na Facebooku stał się jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla marek i przedsiębiorstw. Dzięki niemu można dotrzeć do szerokiego grona

WordPress, Drupal,Joomla? Czym jest system CMS? Jak wybrać?
Nowoczesna, funkcjonalna strona internetowa jest niezbędnym elementem prowadzenia działalności online. Tutaj do gry wchodzi Content Management System, czyli CMS. Content Management System to oprogramowanie, które

Canonical w SEO. Czym jest canonical url? Jak go stosować?
Zarządzanie duplikatami treści na stronach internetowych jest niezwykle istotne w procesie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Właściwe stosowanie atrybutu canonical ( meta canonical, canonical tag),

Odkrywamy tajemnice anchorów. Czym jest anchor text i jak wpływa na SEO?
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre słowa w treści na stronie internetowej są podlinkowane, a inne nie? Albo co sprawia, że odnośnik jest bardziej atrakcyjny

Breadcrumbs – co to jest? Definicja, korzyści dla użytkownika, wpływ na SEO
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak ułatwić odwiedzającym poruszanie się po Twojej stronie internetowej? Rozwiązaniem jest Breadcrumbs, czyli menu okruszkowe. Okruszki stanowią ważny element struktury nawigacyjnej,

Błąd 500 – co oznacza? Odkryj przyczyny wewnętrznego błędu serwera i sprawdź, jak się go pozbyć?
Chyba każdy z nas, przynajmniej raz, podczas surfowania po internecie, natknął się na błąd 500. Sytuacja, w której próbujemy otworzyć stronę, a zamiast tego otrzymujemy

Błąd 404 – co oznacza, jak go naprawić, co zrobić, by więcej się nie pojawiał?
Błąd 404 jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych komunikatów w Internecie. Oznacza, że dana strona internetowa nie została znaleziona. Choć taki błąd może zdarzyć się przypadkiem,

Analiza profilu linkowego – jak poprawić widoczność w sieci i zyskać dodatkowe źródło ruchu?
Profil linków to droga do poprawy widoczności strony www w sieci. To także sposób na zwiększenie ruchu. Pamiętaj jednak, że takie linki muszą być wartościowe.

Seo i marketing internetowy dla restauracji – jak reklamować restaurację?
Prowadzisz restaurację, naleśnikarnię, bistro, a może bar? Dobre jedzenie, miła obsługa, przytulny lokal to podstawa. Ale, ważny jest także e-marketing. Klienci szukają w Internecie różnego

Copywriting, czyli sztuka przekonywania słowem. Czym jest copywriting, jak zostać copywriterem?
Copywriting odgrywa dużą rolę w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Jest istotnym elementem brandingu. Wartościowe treści to także sposób na budowę relacji z klientami, przekazanie

Błąd 403 (Forbidden): Jakie są przyczyny i jak temu zaradzić
Błąd 403 Forbidden jest jednym z najczęściej występujących problemów, z jakimi spotykają się użytkownicy w internecie. Jest to informacja, która pojawia się na ekranie, gdy

7 powodów, dla których Twojej strony www nie ma w rankingu Google
Sprawdź, co możesz zrobić, aby Twoja strona www bądź sklep e-commerce, zajmowały wyższe pozycje w wynikach organicznych Google. Napraw błędy i ciesz się z coraz
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949