Pozycjonowanie stron Szczecin to doskonałe rozwiązanie biznesowe, zapewniające zwiększenie widoczności dla firm z tego miasta i okolic. Agencja SEO 1stplace.pl to zespół ekspertów, którzy od ponad 10 lat, prowadzą działania z zakresu skutecznego pozycjonowania dla wielu firm ze Szczecina oraz całej Polski.
Miasto Szczecin pozycjonowane jest jako jeden z najważniejszych ośrodków inwestycji i biznesu. To właśnie dlatego z każdym kolejnym rokiem miasto dynamicznie się rozwija, a na jego terenie powstają firmy o różnej specyfice działania. Konkurencja jest więc coraz większa. Aby zyskać przewagę, zdobyć zainteresowanie klientów i pomnożyć współczynnik konwersji, trzeba zadbać nie tylko o jakość usług, ale również o widoczność biznesu w sieci (w szczególności firmowej strony internetowej gdzie w pierwszej kolejności zaglądają potencjalni klienci). Z pomocą przychodzi tutaj pozycjonowanie stron dla firm w Szczecinie oraz pozostałe działania z zakresu marketingu internetowego np Google Ads. Niezmiernie istotny jest również rozważny dobór słów kluczowych.
Agencja SEO 1stplace.pl zajmuje się profesjonalnym i skutecznym pozycjonowaniem stron www w Szczecinie. Nasz zespół zadba o widoczność Twojej firmy – niezależnie od tego czy działasz w Szczecinie, czy w całej Polsce. Tworzymy wartościowe treści, budujemy unikalny profil linków, usuwamy błędy i na bieżąco monitorujemy efekty naszej pracy.
Pozycjonowanie stron Szczecin, to usługa wymagająca zastosowania przemyślanej strategii działań. Jako, że poziom konkurencyjności w Szczecinie jest bardzo wysoki, musimy w pierwszej kolejności przeprowadzić analizę konkurencji Twojej firmy. Kolejnym krokiem jest oszacowanie w jakim miejscu jest obecnie Twoja strona internetowa i jak wiele czasu zajmie nam osiągnięcie wyznaczonych celów(wyznaczamy je podczas konsultacji online lub rozmowy telefonicznej).
Nieodłącznymi elementami towarzyszącymi wspomnianej estymacji dotyczącej osiągnięcia założonych efektów jest odpowiedni dobór działań, które oferujemy. Oprócz standardowego audytu SEO, możemy tutaj dobrać działania z zakresu content marketingu, prowadzenia profili w social mediach, pozycjonowanie wizytówki w mapach Google, kampanie reklamowe Google Ads, a także rozszerzony pakiet link building’u.
Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce google bazuje między innymi na optymalizacji witryny i konkurencyjności fraz kluczowych. Widoczność strony www w lokalnych wynikach wyszukiwania powinna skutkować pozyskaniem nowych klientów. Celem naszej agencji SEO jest zrealizowanie tego zadania.
W celu przedstawienia szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu. Nasz specjalista starannie przeanalizuje sytuację strony internetowej i zaproponuje najbardziej optymalne rozwiązania z zakresu pozycjonowania stron internetowych.
Umów konsultację telefoniczną
Pozycjonowanie stron Szczecin dzieli się na działania on-site SEO, czyli takie, które prowadzone w obrębie witryny oraz off-site SEO, czyli poza stroną www.
W pierwszej kolejności przeprowadzany jest profesjonalny audyt SEO. Audyt to analiza strony pod kątem pozycjonowania stron www, umożliwia on wykrycie błędów i dostarcza wielu informacji na temat koniecznych działań. Na podstawie audytu SEO i analizy konkurencji przygotowywana jest strategia pozycjonowania strony internetowej.
Następnie możemy już przejść do właściwych działań, zwiększających widoczność biznesu w wyszukiwarce Google.
Jedną z pierwszych czynności jest analiza słów kluczowych. Słowa kluczowe muszą w jak najlepszy sposób opisywać ofertę, powinny więc zawierać nazwy proponowanych przez nas produktów i usług oraz być zgodne z tym, czego szukają użytkownicy. (Tutaj z pomocą przychodzą specjalistyczne narzędzia oraz dokładna analiza konkurencji).
Pozycjonowanie stron internetowych to także wartościowe treści. Opisy produktów, usług kategorii powinny być zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych. Istotne też, by pamiętać o hierarchii nagłówków – H1, H2, H3, warto także dodać linkowanie wewnętrzne. Dobrym rozwiązaniem jest również optymalizacja treści, które już zostały opublikowane – dodanie słów kluczowych, dopisanie kilku zdań.
Działania SEO obejmują optymalizację adresów URL – poszczególne adresy powinny zawierać najistotniejsze w przypadku danej podstrony słowa kluczowe. Dzięki temu użytkownik już po spojrzeniu na adres wie, czego się spodziewać. Przyjazne adresy URL to także ważny czynnik rankingowy Google.
Responsywność strony – potencjalni klienci bardzo często korzystają z urządzeń mobilnych: smartfonów, tabletów itd. Właśnie dlatego warto zadbać o to, by nasza strona poprawnie wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. Ma to ogromne znaczenie zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google.
Należy też pamiętać o działaniach off-site SEO. Mowa tutaj przede wszystkim o linkowaniu zewnętrznym, czyli prowadzących na naszą domenę odnośnikach z portali zewnętrznych, mediów społecznościowych, artykułów sponsorowanych.
Pozycjonowanie stron w Szczecinie jest procesem wymagającym ponad przeciętnych umiejętności z zakresu SEO. Oczywiście mając na myśli jedynie konkretne i satysfakcjonujące klientów efekty w postaci dużej widoczności i wysokich pozycji. Wybór agencji SEO nie jest wbrew pozorom prosty. Podczas wyboru agencji postarajmy się zwrócić uwagę czy jest ona transparentna w przekazywaniu informacji, czy umowa która będziemy podpisywać jest dla nas korzystna i elastyczna pod względem czasu współpracy. Ważne są również osiągane przez agencję efekty jej pracy. Możemy zwrócić się do przedstawiciela agencji o przekazanie pozytywnych referencji oraz rekomendacji od klientów.
Wybierajmy przede wszystkim z głową, oceniając całokształt przedstawianej nam oferty. Kierowanie się ceną nie jest przeważnie dobrym wyborem.
Pozycjonowanie stron to proces. Należy mieć na uwadze, że zanim pojawią się pierwsze efekty naszej pracy przyjdzie nam poczekać przynajmniej 3-4 miesiące. Dlaczego tak długo? Niestety pierwszy etap prac związanych z pozycjonowaniem stron, to prace przygotowawcze w postaci wszelkiego rodzaju analiz, stworzenie audytu SEO, zrzeczenie się niechcianych linków, globalna analiza obecnej sytuacji strony. Kiedy uporamy się już z wcześniej wymienionymi elementami będziemy musieli poczekać na zaindeksowanie ich przez roboty wyszukiwarek. Są to niewielkie skrypty, które z różną częstotliwością odwiedzają naszą stronę internetową i wprowadzają do swoich indeksów zmiany, które na niej zaszły. Niestety nie mamy pełnej decyzyjności w kwestii tego jak często robot wyszukiwarki odwiedzi nasza stronę www. Możemy jednak „motywować” roboty wyszukiwarek żeby robiły to częściej. Agencja SEO 1stplace.pl posiada unikalny skrypt indeksujący, dzięki czemu roboty wyszukiwarek odwiedzają strony www naszych klientów nawet o 36% częściej niż w przypadku standardowych usług SEO świadczonych przez inne agencje.
Możemy więc śmiało stwierdzić, że obserwowane przez klienta efekty pojawią się nawet o 36% szybciej wśród klientów, którzy zdecydowali się na współpracę z agencją SEO 1stplace.pl.
Aby pozycjonowanie strony w Szczecinie, przyniosło jeszcze większe rezultaty, warto zwrócić uwagę na takie kwestie, jak:
Szczecin jest jednym z największych polskich miast, dlatego oczywistym jest, że konkurencja jest tutaj wysoka w praktycznie każdej branży. Koszt pozycjonowania będzie tutaj uzależniony od specyfiki branży, obecnej sytuacji strony internetowej, a także jaki zakres działań wybierzemy. Pamiętajmy, aby podczas wyboru agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem naszej strony internetowej nie zwracać uwagi jedynie na cenę. Postarajmy się wybrać odpowiednie kryteria, gdzie cena będzie jedynie jednym z nich.
Cena pozycjonowania stron i sklepów internetowych uzależniona jest od kilku czynników, są to: historia domeny, zakres prac, jakie należy wykonać, konkurencyjność, rodzaj branży. Cennik pozycjonowania może też różnić się w zależności od miasta i konkretnej agencji SEO. Zazwyczaj przygotowywana jest indywidualna wycena. Zakres cenowy wynosi od około 500 do nawet 3000 zł netto miesięcznie. Należy jednak pamiętać, że pozycjonowanie stron internetowych, to działanie marketingowe, który przynosi średnio 15-krotny zwrot z inwestycji.
Pozycjonowanie strony w Szczecinie to inwestycja, która przyniesie rezultaty w postaci większych zysków, rozpoznawalności, wzrostu konwersji. Wróćmy jednak do postawionego w nagłówku pytania – czy pozycjonowanie stron w Szczecinie musi generować duże koszty?
Oczywiście możemy zdecydować się na SEO w abonamencie wynoszącym 500 zł miesięcznie, jak również w wysokości 1000 czy 3000 zł. Różnica jest taka, że większe budżety to większy zakres działań, które przyczynią się do szybszych i lepszych rezultatów, sprawią, że użytkownicy bez problemu znajdą stronę www i będą mogli skorzystać z oferty naszej firmy.
Zarówno pozycjonowanie stron, jak i szeroko pojęty marketing internetowy, to działania wymagające specjalistycznej wiedzy. Jeśli więc nie jesteśmy pewni własnych umiejętności warto, abyśmy zaufali specjalistom. Intuicyjne działanie może nam zaszkodzić, doprowadzić do awarii strony internetowej, a nawet do kar nałożonych przez Google (na przykład wyłączenia z indeksowania strony internetowej Twojej firmy).
Doświadczeni specjaliści SEO przeprowadzą audyt strony, przygotują indywidualną strategię, wybiorą efektywne frazy, przeprowadzą pozycjonowanie ogólnopolskie, a w przypadku biznesów działających na terenie danego miasta (np. Szczecin), wykonają usługi pozycjonowania lokalnego.
Content marketing, to działania które doskonale wspierają proces jakim jest pozycjonowanie lokalne, ogólnopolskie, a także pozycjonowanie sklepu internetowego. Praktycznie zawsze według strategii pozycjonowania warto wykorzystać artykuły sponsorowane i wpisy blogowe. Wyszukiwarka Google bardzo lubi świeże treści. W uzyskaniu widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania Google należy postawić nacisk na konkretne frazy kluczowe. Wyszukiwarki internetowe podczas ustalania rankingu wyszukiwania wykorzystują elementy takie jak optymalizacja kodu html, ale także ilość słów kluczowych, które odpowiadają intencjom użytkowników (którzy w przyszłości mogą zamienić się w nowych klientów).
Audyt SEO jest częścią składową takich usług jak pozycjonowanie stron internetowych Szczecin. Pozycjonowanie strony internetowej powinno być poprzedzone sprawdzeniem wszystkich występujących w witrynie błędów. Właśnie na tym polega część prac jakie obejmuje optymalizacja strony. Algorytmy Google oceniają obecny stan danej strony. Musza zweryfikować czy jej zawartość jest wartościowa dla użytkowników. Audyt SEO to fundament dla wyszukiwarki Google. Jeśli będzie stworzony przez dobrego specjalistę SEO, efekty pozycjonowania stron pojawią się w szybkim tempie.
W pozycjonowaniu stron internetowych Szczecin specjalizujemy się od ponad dekady. W optymalizacji strony internetowej nie mamy sobie równych. Algorytmy Google nie mają przed nami żadnych tajemnic, a skuteczne pozycjonowanie i działania SEO to nasz chleb powszedni. Lokalne pozycjonowanie stron z agencją 1stplace.pl dostarczy Ci nowych potencjalnych klientów.
Frazy kluczowe są jedna z najważniejszych rzeczy dotyczącą pozycjonowania stron w Szczecinie. Pozycjonowanie stron i marketing internetowy wykorzystuje słowa kluczowe do zdobywania potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google polega na tym, aby frazy kluczowe wpisywane w okno wyszukiwarki dostarczały satysfakcjonujące dla użytkowników wyniki. Agencja SEO z którą podejmiesz współpracę z pewnością o to zadba.
Należy mieć także na uwadze, że wybór słów kluczowych powinien w maksymalnym stopniu odpowiadać profilowi naszej działalności oraz ofercie. W przypadku naszej agencji przykładowymi frazami kluczowymi mogą być następujące kombinacje:
To tylko część przykładowych fraz kluczowych powiązanych z naszą działalnością. Naturalnie cały proces doboru fraz będzie uzależniony od tego w jakiej branży działa Twoja firma.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Proces pozycjonowania sklepu internetowego i stron internetowych zwiększa widoczność w Google, co prowadzi z kolei do zwiększenia zaufania klientów do danej marki. Firma staje się rozpoznawalna w sieci, dzięki czemu można dotrzeć do grona użytkowników zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami.
Proces pozycjonowania sklepu internetowego i stron internetowych zwiększa widoczność w Google, co prowadzi z kolei do zwiększenia zaufania klientów do danej marki. Firma staje się rozpoznawalna w sieci, dzięki czemu można dotrzeć do grona użytkowników zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami.
Pierwszym krokiem jest dobranie właściwych słów, które po wpisaniu przez użytkowników w wyszukiwarkę, przeniosą ich na Twoją witrynę. Po wyłonieniu kluczowych fraz, można przejść do tworzenia unikatowych treści. Teksty publikowane na stronie powinny być rzetelne, interesujące i dostosowane do potrzeb czytelników. Content marketing jest ważnym czynnikiem rankingowym. Ostatnim etapem jest przeprowadzenie konkretnych działań pozycjonerskich związanych bezpośrednio z kodem witryny, jej strukturą oraz innymi elementami technicznymi. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania? Wyślij zapytanie do naszej agencji SEO, z przyjemnością pomożemy.
To proces polegający na zwiększeniu widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonych fraz. Podejmowane działania opierają się na optymalizacji wszystkich elementów strony oraz link buildingu.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np. Stare Miasto, Turzyn, Arkońskie-Niemierzyn, Nowe Miasto, Łękno, Zawadzkiego-Klonowicza, Centrum, Drzetowo-Grabowo, Śródmieście-Zachód, Niebuszewo-Bolinko, Śródmieście-Północ, Niebuszewo
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949