
Za nami Online Marketing Day, konferencja, której temat przewodni brzmiał Człowiek + AI Synergia w marketingu, która zmienia zasady gry. Było to dla nas szczególne
Blog
Za nami Online Marketing Day, konferencja, której temat przewodni brzmiał Człowiek + AI Synergia w marketingu, która zmienia zasady gry. Było to dla nas szczególne
Pozycjonowanie stron w UK (Wielka Brytania)
Według najnowszych danych Statcounter GlobalStats, obywatele Wielkiej Brytanii, jak i całego świata korzystają przede wszystkim z wyszukiwarki Google, stanowiącej ponad 92% rynku. Konkurencją pozostaje Bing
Ile kosztuje kampania reklamowa w Google Ads?
Koszty kampanii reklamowej Google Ads zależą od wybranych słów kluczowych, konkurencyjności Twojej branży oraz liczby fraz w kampanii. Finalna cena wiąże się także z jakością
Frazy wykluczające, czyli wykluczające słowa kluczowe w kampaniach Google Ads
Google Ads to platforma reklamowa, która pozwala firmom na promowanie swoich produktów i usług w wyszukiwarce Google. Jednym z kluczowych elementów skutecznej kampanii Google Ads
Framework co to? Entity framework, net framework i inne rozwiązania
Framework, nazywany także ramą programistyczną, to zestaw narzędzi, bibliotek i konwencji, które programiści mogą wykorzystać do budowy aplikacji i systemów. Frameworki ułatwiają pracę, dostarczają szereg
Ile kosztuje sklep internetowy? Budowa i koszty bieżące – cennik
W dobie rosnącej popularności zakupów online, coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się, ile kosztuje sklep internetowy. Koszty budowy oraz bieżącej obsługi sklepów e-commerce, są zróżnicowane, uzależnione
First Contentful Paint (FCP) – czym jest? Dlaczego jest ważny?
Wydajność strony ma bezpośredni wpływ na doświadczenie użytkownika, wskaźniki konwersji oraz pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Jednym z ważniejszych wskaźników wydajności jest First Contentful Paint (FCP),
Farmy linków. Czym są? Dlaczego są szkodliwe?
Aby zyskać przewagę nad konkurencją, niektórzy webmasterzy i specjaliści SEO stosują nieetyczne, manipulacyjne praktyki. Jedną z nich są tytułowe farmy linków. Google jednak nie akceptuje
Wyróżnij witrynę w wynikach wyszukiwania – poznaj featured snippets
Featured snippets, czyli wyróżnione wyniki wyszukiwania, cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników. A zyskanie uwagi użytkowników to pierwszy krok do konwersji. Właśnie dlatego, warto zadbać
Filtr ręczny a wyniki wyszukiwania. Ochrona użytkowników i etyka SEO
Zrozumienie istoty filtrów ręcznych oraz sposobów, w jaki wpływają na pozycjonowanie stron, może być bardzo ważne dla osiągnięcia sukcesu w sieci. W artykule omówię, czym
Czym jest Div? Odkrywamy świat HTML-owych kontenerów
Div to podstawowy, ale niezwykle ważny element w świecie HTML i CSS. Pomaga on tworzyć struktury stron internetowych i pozwala na łatwe stylizowanie treści. W
Disavow Tool. Jak usunąć szkodliwe linki i poprawić SEO?
Profil linków zewnętrznych to ważny czynnik rankingowy Google. Niemniej jednak, niektóre linki mogą mieć negatywny wpływ na pozycjonowanie strony. Oferowane przez Google narzędzie – Disavow
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949