Google Ads, inaczej kampanie linków sponsorowanych, (a wcześniej Google AdWords), to system reklamowy Google umożliwiający emisję reklam w formie tekstowej, graficznej oraz wideo.
Odpowiednio zoptymalizowana kampania to sposób, by zyskać natychmiastową widoczność nie tylko w wyszukiwarce Google, (na przykład w górnej części wyników wyszukiwania), ale też w sieci reklamowej Google, w karcie Zakupy, w aplikacji czy w serwisie Youtube.
Reklama Google Ads to reklama płatna. Możemy rozliczać się za każde kliknięcie w reklamę (PPC), za 1000 wyświetleń (PPM), a w przypadku wideo, za obejrzenie przynajmniej 30 sekund reklamy (PPW).
Odpowiednio zoptymalizowana kampania to sposób, by zwiększyć współczynnik konwersji – konwersję stanowić może wyświetlanie strony www, skorzystanie z usługi, kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.
Omawiane kampanie są dobrym rozwiązaniem dla sklepów internetowych i stron www biznesów o różnej specyfice działania, chcących szybko dotrzeć do nowych klientów.
Umów konsultację telefoniczną
Jak pracujemy w 1stplace.pl?
Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem, wspólnie wyznaczamy cele kampanii Google Ads, wybieramy typ kampanii, określamy grupę docelową. Następnie przygotowujemy słowa kluczowe, opracowujemy strukturę konta i strategię działania. Podpinamy najważniejsze narzędzia, na przykład Google Analytics, Google Moja Firma, Google Tag Manager, Google Search Console.
Jakie rodzaje kampanii Google Ads wyróżniamy? Na jaką kampanię Google Ads warto się zdecydować? Poniżej kilka informacji na ten temat.
Remarketing to sposób, by przypomnieć o swojej ofercie klientom, którzy już byli na naszej stronie oraz tym, którzy oglądali konkretne produkty. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych.
Kampanie lokale przeznaczone są dla biznesów działających lokalnie, na przykład na terenie Poznania. Takie reklamy mają duże zasięgi, generują dużą liczbę kliknięć, wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google, na mapach Google, w sieci reklamowej, na YouTube.
Prowadzisz sklep internetowy, a w Twojej ofercie dostępne są artykuły w konkurencyjnych cenach? Jeśli tak, dobrą formą marketingu internetowego będzie kampania produktowa. Dzięki takim reklamom można promować produkty, przy stosunkowo niskim koszcie kliknięcia.
Dobrze zoptymalizowana kampania Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do potencjalnych klientów, użytkowników, którzy stanowią naszą grupę docelową. Jakie jeszcze zalety ma reklama Google?
Oprócz linków sponsorowanych do wyboru mamy także inne metody zwiększania widoczności firmy w internecie, jest to przede wszystkim pozycjonowanie.
Proces pozycjonowania pozwoli na zwiększenie widoczności witryny w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach Google. To sposób, by pomnożyć zyski, ale też zdobyć większą rozpoznawalność. W przeciwieństwie do Google Ads, nie płacimy tutaj za kliknięcie, a rezultaty pracy pozycjonerów widoczne są nawet po zakończeniu współpracy.
Oprócz usług pozycjonowania i Google Ads dobrze też prowadzić działania w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku.
Nasza agencja SEO specjalizuje się nie tylko w kampaniach Google Ads, ale w szeroko pojętym marketingu internetowym. Jeśli więc myślisz o własnym sklepie internetowym bądź szukasz fachowców, którzy stworzą dla Ciebie stronę internetową – jesteśmy do usług! A może chcesz zwiększyć swoją widoczność w internecie, dotrzeć do klientów w Polsce bądź podbić rynki zagraniczne? Zapraszamy do współpracy!
Zadbaj z nami o rozwój biznesu!
Świadczymy usługi w każdym mieście w Polsce. Sprawdź inne obsługiwane przez nas lokalizacje – Google Ads Poznań, Google Ads Kraków, Google Ads Warszawa.
Sporo osób obecnie wpisuje zapytania przede wszystkim w wyszukiwarkę Google, szuka tam informacji nie tylko przydatnych w codziennym życiu, ale także towarów oraz usług. Nie da się ukryć, że przez internet zamawia się obecnie ubrania, ale także jedzenia, rezerwuje się miejsca w kinie, czy stolik w restauracji. Jeżeli chcesz prężnie rozwijać swoją firmę i zależy Ci na tym, aby zdobyć klientów, musisz być obecny w internecie. Jest to sposób na najszybsze znalezienie nowych osób zainteresowanych Twoimi usługami.
Tradycyjna reklama, choć rzeczywiście przydatna, nie sprawdza się tak dobrze, jak pozycjonowanie stron internetowych w Google. Nie da się także ukryć, że dzięki odpowiedniej optymalizacji www można osiągnąć naprawdę świetne wyniki lokalne w pozycjonowaniu i tym samym zaoszczędzić nieco pieniędzy.
Podejmując się współpracy z naszą firmą 1stplace, możesz liczyć przede wszystkim na dużo większe zyski ze sprzedaży. Działamy skutecznie od wielu lat. Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie świadczyć usługi na naprawdę wysokim poziomie. Pomogliśmy już wielu firmom z całego kraju stać się widocznymi w sieci.
Współpraca z nami polega na przeprowadzeniu rzetelnego audytu, a następnie na przedstawieniu wyników klientowi. Dzięki temu dowiaduje się on, co tak naprawdę wymaga poprawy na stronie. Następnie podpisujemy stosowne umowy i przystępujemy do pracy. Wyniki podjęcia działań przez nas przedstawiamy w comiesięcznych zestawieniach i raportach. Dodatkowo zajmujemy się także tworzeniem kreacji reklamy Google Ads, a także przygotowujemy i optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.
Koszty SEO są często indywidualną sprawą. Na naszej stronie znajduje się przykładowy cennik pozycjonowania, jednak ostateczną cenę za naszą pracę ustalamy razem z klientem, ponieważ może się ona różnić w zależności od podjętych działań i ich zakresu.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949