Domain Authority (autorytet domeny, DA) to wskaźnik opracowany przez MOZ (narzędzie SEO do analizy stron internetowych), które określa konkurencyjność strony w wynikach wyszukiwania Google. Domain Authority przyjmuje wartość od 1 do 100 (im wyższy wynik, tym lepiej). Wskaźnik DA jest obliczany na podstawie wielu czynników, do których należą między innymi liczba i jakość linków prowadzących do strony, umiejscowienie linków zewnętrznych na stronie (np. stopka, treść) czy jakość treści na stronie. Do obliczania Domain Authority są też brane pod uwagę ogólne wytyczne Google, jednak najważniejsze czynniki to te, które są związane z liczbą i jakością backlinków. Domain Authority określa potencjał rankingowy strony, jej moc pod kątem pozycjonowania. Pozwala przewidzieć, jak strona będzie sobie radzić w wyszukiwarce Google, to znaczy jakie są jej szanse na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Należy jednak pamiętać, że DA nie jest wskaźnikiem wykorzystywanym przez Google, lecz komercyjnym wskaźnikiem opracowanym przez zewnętrzną firmę, służącym do oceny stron internetowych. Specjaliści wskazują jednak na korelację pomiędzy Domain Authority a wynikami strony w wyszukiwarce.

Marketing ‒ czym jest? Definicja oraz rodzaje marketingu
Marketing nie jest już tylko sztuką tworzenia atrakcyjnych reklam. To kompleksowa strategia, której głównym celem jest zrozumienie potrzeb klienta i dostarczenie mu odpowiednich rozwiązań, budowanie