Jak tworzyć angażujące treści – top 5 wskazówek
Angażujące treści są ważnym elementem promocji. I nie chodzi tu tylko o promocję znanych i lubianych marek, ale także o mniejsze firmy, np. butikowe agencje
Blog
Jak tworzyć angażujące treści – top 5 wskazówek
Angażujące treści są ważnym elementem promocji. I nie chodzi tu tylko o promocję znanych i lubianych marek, ale także o mniejsze firmy, np. butikowe agencje
Copy a ai – czy detektory są wiarygodne? Jak szybko zmienić wynik wykrywacza?
Sztuczna inteligencja wiele namieszała w świecie contentu. I choć dziś jest już nieco spokojniej, to nadal nie brakuje wątpliwości. Często pojawiają się pytania, w jakim
Co to jest spam? Co warto wiedzieć o spamie w sieci, na telefonie w e-mailu?
Spam towarzyszy nam niemal każdego dnia – i to w różnych formach i odmianach. Każdy z nas zmaga się z niechcianymi wiadomościami w skrzynce e-mailowej,
Własny sklep internetowy czy marketplace – wady i zalety obu rozwiązań
Zakupy online – sama bardzo je lubię i myślę, że wiele osób także bardzo chętnie korzysta z takiej opcji. Ale, mimo coraz większej popularności e-commerce,
Jak pisać artykuły na bloga, które wzbudzą zainteresowanie? 12 praktycznych SEO wskazówek
Większość twórców treści: blogerów, copywriterów, właścicieli stron www, zastanawia się, jak poprawnie pisać artykuły blogowe, gościnne, sponsorowane? Co zrobić, aby treści miały maksymalnie wysoką wartość
Artykuł sponsorowany – co to? Jak wpływa na promocję biznesu?
Oprócz treści, które publikujesz na stronie www lub w sklepie e-commerce, powinieneś też pamiętać o publikacjach na portalach zewnętrznych. Mowa tutaj o artykułach sponsorowanych. Takie
Ahrefs backlink checker, czyli kontroler linków – czym jest, jak z niego korzystać?
Narzędzia SEO usprawniają i ułatwiają proces pozycjonowania stron www i sklepów e-commerce. Jednym z popularniejszych rozwiązań z tego zakresu jest tytułowy Ahrefs. Narzędzie jest dużym
Branża ślubna w sieci w 2024 roku – lubiane portale i popularne frazy kluczowe. Sprawdź nasz raport
W ostatnich latach branża ślubna przeżywa prawdziwy renesans. Młode pary dbają o każdy szczegół, chcą, by ten ważny dzień był prawdziwie wyjątkowy. W sieci pojawiają
Jak tworzyć skuteczne opisy produktów i podbić serca klientów? Sprawdź nasze wskazówki
Jak tworzyć skuteczne opisy produktów? Co zrobić, by treści przyciągnęły uwagę klienta? Ważne są podstawowe informacje i frazy kluczowe – ale to za mało. Tekst
Kanibalizacja treści ‒ czym jest, jaki ma wpływ na SEO i konwersję?
W świecie SEO nie brakuje pułapek. Jedną z nich jest tytułowa kanibalizacja treści, czyli zjadanie się tekstów. Choć wszystko brzmi nieco zabawnie, w świecie pozycjonowania
Topical authority a SEO i satysfakcja odbiorców. Sprawdź nasze wskazówki
Użytkownicy szukający w sieci informacji na dany temat, nie chcą byle czego – nastawiają się na lekturę wartościowych treści. Oczekują contentu stworzonego przez ekspertów, z
Mobile first index – czym dokładnie jest?
Wprowadzenie przez Google mobile first index było jedną z największych rewolucji w środowisku pozycjonowania i e-marketingu. Jeszcze przed 2015 rokiem, korzystanie z Internetu za pomocą
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949