Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords), inaczej kampanie linków sponsorowanych, to rozwiązanie, na które decyduje się wielu przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego! Kampanie reklamowe Google Ads to sposób, by w krótkim czasie zwiększyć rozpoznawalność marki, dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, odnotować wzrost sprzedaży.
Tworzenie kampanii Google Ads to ważna część naszych usług. Zapewniamy kompleksową obsługę, współpracujemy z firmami o różnej specyfice działania – zarówno z Krakowa, jak i innych części Polski. Zapraszamy do współpracy!
Zadbamy o zwiększenie widoczności w sieci Twojego biznesu.
Zacznijmy od wyjaśnienia, czym są omawiane dziś kampanie. Jest to system reklamowy Google Ads, dzięki któremu możemy tworzyć kampanie wideo, reklamy tekstowe i graficzne.
Google Ads to reklama płatna – sami określamy maksymalną stawkę, jaką chcemy zapłacić za kliknięcie. Google nie podaje wytycznych, co do stawki minimalnej.
Rozliczać się możemy następującymi sposobami:
za każde kliknięcie – PPC
za każde 1000 kliknięć – PPM
za obejrzane wideo (płatność naliczana jest, jeśli użytkownik obejrzy przynajmniej 30 sekund reklamy wideo) – PPW.
W zależności od celów biznesowych i specyfiki branży, zdecydować się możemy na różny rodzaj reklam. Kampania Google Ads może wyświetlać się w sieci reklamowej Google, w wyszukiwarce Google, w karcie Zakupy, w serwisie Youtube, na witrynach partnerów, w aplikacjach, na mapach Google.
W naszej agencji SEO stawiamy na indywidualne podejście. Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem. O co zapytamy?
Przede wszystkim o cele biznesowe, budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę, o to, czy już kiedyś korzystałeś z Google Ads.
Następnie przystąpimy do przygotowania słów kluczowych oraz struktury konta. Kolejny etap to utworzenie konta oraz jego integracja z najważniejszymi narzędziami, na przykład takimi, jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console.
Umów konsultację telefoniczną
Jakie są etapy tworzenia kampanii Google Ads? Kampanię Google Ads, w dużym skrócie, przygotowujemy w następujący sposób:
Jakie rodzaje kampanii Google Ads wyróżniamy? Na jaką kampanię Google Ads warto się zdecydować? Poniżej kilka informacji na ten temat.
Remarketing to sposób, by przypomnieć o swojej ofercie klientom, którzy już byli na naszej stronie oraz tym, którzy oglądali konkretne produkty. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych.
Remarketing, to dobre rozwiązanie dla sklepów e-commerce, ale również dla firm lokalnych i usługowych. Dzięki tego typu reklamom możemy zachęcić klientów do finalizacji zakupów bądź do ponownego odwiedzenia naszej witryny. Wyróżniamy marketing dynamiczny i statyczny. Remarketing bywa również nazywany potocznie jako reklama śledząca.
Prowadzisz sklep internetowy, a w Twojej ofercie dostępne są artykuły w konkurencyjnych cenach? Jeśli tak, dobrą formą marketingu internetowego będzie kampania produktowa. Dzięki takim reklamom można promować produkty, przy stosunkowo niskim koszcie kliknięcia.
Jakie korzyści wynikają z prowadzenia kampanii linków sponsorowanych?
Reklama w Google Ads to zaledwie niewielka część naszych usług. Ważną częścią oferty 1stplace jest także pozycjonowanie. Celem pozycjonowania jest zdobycie jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
W ramach współpracy wykonamy wszystkie, ważne pod kątem SEO zmiany na Twoje stronie, zajmiemy się także działami poza witryną.
Specjalizujemy się także w tworzeniu sklepów internetowych i stron www dla firm o różnej wielkości i specyfice działania. Stawiamy na profesjonalne podejście, nie wciskamy długoterminowych umów, zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.
Szukasz fachowców, którzy specjalizują się w prowadzeniu kampanii Google Ads? Chcesz powierzyć marketing internetowy swojej firmy fachowcom z doświadczeniem? Zależy Ci na tym, by potencjalni klienci mogli bez problemów znaleźć Twoją ofertę?
Wspólnie zajmiemy się realizacją Twoich celów marketingowych i dotrzemy do nowych klientów.
Oczywiście. Kampanie Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do interesującej nas grupy docelowej, na przykład do osób przebywających w Krakowie. Odpowiednio zoptymalizowane reklamy pozwolą na pomnożenie współczynnika konwersji.
Jeśli zależy Ci na dotarciu do klientów z Krakowa i okolic, doskonałym wyborem będą kampanie lokalne. Takie reklamy mają duże zasięgi, pozwalają na zwiększenie rozpoznawalności na rynku lokalnym i pomnożenie zysków.
Kampanie lokalne wyświetlają się w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, na mapach Gogole, na profilu You Tube, na profilu firmy
W Krakowie można przeprowadzić różne rodzaje kampanii Google Ads, są to kampania w sieci wyszukiwania, kampania displayowa, remarketing, kampania lokalna, kampania produktowa.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949