od czego zależy pozycja strony?

Spis treści

Od czego zależy pozycja strony?

To pytanie, które od wielu lat zadają sobie właściciele firm i twórcy stron internetowych. Google, wiodąca wyszukiwarka, nigdy nie opublikowała oficjalnej listy czynników rankingowych w kwestii jaką jest pozycjonowanie stron internetowych. Istnieje jednak kilka ważnych kryteriów, które naszym zdaniem odgrywają rolę w określaniu, jak wysoko w wynikach wyszukiwania (SERP) pojawia się Twoja strona internetowa. W tym wpisie na blogu omówimy niektóre z tych czynników i ich znaczenie dla pozycjonowania.

od czego zależy pozycja strony

Meta dane

Są to dane, których wyszukiwarki używają, aby zrozumieć, o czym jest Twoja strona. Obejmują one takie rzeczy jak znacznik tytułu, meta opis i znaczniki nagłówka. Informacje te pomagają Google (i innym wyszukiwarkom) określić, czy Twoja strona jest istotna dla danego zapytania.

Treść

Jak to się mówi, treść jest królem. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli chodzi o SEO. Tekst na Twojej stronie powinien być dobrze napisany i odpowiedni dla Twojej grupy docelowej. Ponadto, powinien być regularnie aktualizowany, aby zapewnić wyszukiwarkom świeżą treść do indeksowania.

Linki zwrotne

Jednym z najważniejszych czynników rankingowych są także backlinki. Są to linki z innych stron internetowych do Twojej witryny. Google postrzega te linki jako wotum zaufania dla twoich treści. Im więcej backlinków posiadasz, tym wyższa będzie pozycja twojej strony na stronach wyników wyszukiwania. Linki zwrotne dzielimy na linki no-follow, oraz do-follow.

User Experience

Google chce zapewnić swoim użytkownikom jak najlepsze doświadczenia, dlatego user experience jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych. Twoja strona powinna być łatwa w nawigacji i szybko się ładować. Ponadto, powinna być przyjazna dla urządzeń mobilnych i zawierać istotne, wysokiej jakości treści. Jeśli Twoja strona spełnia te kryteria, prawdopodobnie zobaczysz znaczną poprawę pozycji w wyszukiwarkach.

Certyfikat SSL

Certyfikat SSL to cyfrowy certyfikat, który szyfruje informacje przesyłane z przeglądarki użytkownika do Twojej witryny. Pomaga to chronić wrażliwe dane, takie jak numery kart kredytowych i dane logowania. Google stwierdziło, że posiadanie certyfikatu SSL jest jednym z czynników rankingowych.

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?