Content to zawartość strony internetowej. Contentem nazywamy jednak nie tylko same treści znajdujące się na stronie, ale w zasadzie wszystkie widoczne elementy strony, całą zawartość strony internetowej widoczną dla użytkownika. Pojęcie to obejmuje między innymi teksty (blogowe, poradnikowe, ofertowe, opisy produktów), grafiki, zdjęcia, infografiki, cennik, filmiki, webinaria, podcasty, e-booki, wykresy, raporty, statystyki, newslettery. Do contentu zaliczamy również publikacje w mediach społecznościowych. Z contentem wiąże się pojęcie content marketingu (marketing treści), czyli strategii marketingowej polegającej na tworzeniu oraz dystrybucji wartościowego contentu. Wysokiej jakości, wartościowy content jest jednym z czynników rankingowych Google.

Analiza profilu linkowego – jak poprawić widoczność w sieci i zyskać dodatkowe źródło ruchu?
Profil linków to droga do poprawy widoczności strony www w sieci. To także sposób na zwiększenie ruchu. Pamiętaj jednak, że takie linki muszą być wartościowe.